XM

23 Januari 2013

Hadiah Harijadi Hazeera pulak

hello blog,
kalau besday anak2
aku hanya sediakan goodie bag,kek n hadiah je
sambut pon kat skola kecil2an je
tapi alhamdulillah anak2 aku hepi je
ok jom letak gambar hazdiah diorang pulak
alkisah walaupon besday hazeera,haziq jugak dapat hadiah
kecik lagi kan,kang jeles pulak
masa besday haziq pon hazeera dapat hadiah

taraa

sampul teddy bear sebab hazeera suka teddy bear

tak sempat nak tangkap gambar dorang ngan hadiah ni
dorang dah bukak dulu masa besday hazeera
aku suruh bukak masa aku balik keje
boleh snap gambar
masalahnya balik skola,lepas lunch
encik adam tdo,anak2 bukak hadiah
sabo je la
haha

hazeera biru,haziq oren

aku dah siap2 pasang bateri dah,yang aku pelik haziq tahu on sendiri
rupa2nya dia penah tengok kat youtube orang main kereta control
patutla dia tahu


sekian cerita ringkas,
perlu catat kat blog untuk kenang-kenangan...


 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook