XM

16 Januari 2013

JM Beriani @ Tesco Shah Alam

hello blog,
balik dari majlis ihtifal n konvo smart soleh perut dah lapar
jom makan
kat mana ek
mana ada idea lain
JM beriani je la
kat tesco shah alam
*masa 2010 nak tapau jm beriani kat sini la tapi abis,masa tu bulan pose
kali ni bukan bulan pose,so tak ler abis.haha
jm beriani ni mmg faveret encik adam,aku hanya follow je
tapi lama2 dah tersuka plak
yela kalau banding nasi beriani anje,nasi beriani kg baru,nasi beriani kedai mamak,nasi beraini pasar malam
confirm la jm beriani ni lagi sedap
tapi harga lebih skit la kan.

kebetulan aku tersnap gambar encik adam tgh mintak sudu.haha
haziq mmg suka nasi beriani,yela ikut papa dia la tu
dia boleh abiskan separuh pinggan seorang,kira satu pinggan anak2 aku makan berdua abis la

hazeera

bereksperimen dengan kamera

sedap tau

ayam masak merah,yang tak merah tapi sedap

kuah

acar

owh nasi beriani gam kambing encik adam aku tak snap
baru aku perasan .haha
mana taknya aku dah simpan kamera kot masa tu,
 

4 ulasan:

AnneRaini berkata...

tak pernah pun pergi jm beriani ni lagi..jrg sgt nak gi mkn nasi2 berminyak ni..

Mak Wardah berkata...

Ada juga cuba, anak2 saya suka. Dah makin besar anak2...comel2 pulak tu

mrs adam berkata...

Anne,
bagus kan tak mkn nasi berminyak2 ni,kurang lemak.heee.tapi saya ni sbb terikut husband la ni.huhu

mrs adam berkata...

mak wardah,
sedap kan jm beriani ni.hehe.emm anak2 sy dah tak baby dah.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook