XM

22 Januari 2013

[Gambar]Kek Harijadi Hazeera 2012

hello blog,
tahun ni dua -dua haziq n hazeera aku belikan kek heaven premium ice cream cake nampaknya
emm sedap2
tapi kalu tak kupon harganya mahal skit or ala2 SR gitu
tapi sebab kupon dapat murah.hooyeh
aku kan sebenarnya berangan nak belikan hazeera kek princess tau
masalahnya besar sgt la kek tu,mcm membazir pulak
emm..maybe tahun depan (iaitu tahun ni la 2013) akan cari jugak kek princess tu
request mintak yang kecik ke.emm tengoklah macam mana nanti
insyaAllah kalau ada rezeki

ni la keknya : D'Indulgence Ice Cream Cake

alamak encik adam ni xde amik gambar kek dekat2 la
*ish selalu aku yang amik gambar,aterr aku keje,pas la keje amik gambar tu kat encik adam tapi dia belum expert lagi.haha

ni gambar kat deal tu


ni pulak kek keciknya
*aku mintak kek warna pink tapi sebab kesilapan komunikasi jadi warna coklat lak,tak pe la


ni gambar dalam deal tu
*eh macam tak sama je.haha


sekian cerita kek,


 

2 ulasan:

AnneRaini berkata...

rajin betul fieda beli kupon ek..

mrs adam berkata...

anne,
sgt jimat bile beli kupon.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook