14 January 2013

Persembahan Kanak-kanak Smart Soleh

hello blog,
jom masuk dewan dan tengok ape yang berlaku

pengacara majlis berbaju melayu

kawasan sekitar

wee dapat goodie bag cantik!

invitation card

selamat datang

ucapan penasihat smart soleh puchong

ucapan penasihat smart soleh shah alam

ucapan founder smart soleh
*dia ni yang masuk tv,masa smart soleh masuk tv hari tu
**smart soleh ada masuk tv kat rancangan ape ntah,hari sabtu pagi,pasal pendidikan awal kanak2 yang islamik

bacaan ayat kursi dan terjemahan

pengacara dan 2 pengacara cilik

ni persembahan haziq

haziq sedang beraksi
*aku tgh upload video dia kat youtube,mak oi lambatnya

persembahan lagu  hujan.kalau tak silap aku

lagu isyaAllah maher zain

persembahan video

alamak lagu ape ek,aku dah lupa daa.huhu


ada jugak yang aku tak letak dalam ni
aterr byk sgt kang gambar dalam ni
antaranya:
-tarian angry bird
-tarian upin ipin lagu sahabat
-musical drama puteri saffiya di alam fantasi
-musical theatre putera ape ntah,tak jelas plak kat gambar ni.hihi
emm..ape2 pon best la jugak persembahan budak2 ni
comel2
sekali sekala layan best jugak
owh harusla aku paling suka persembahan 4 years smart soleh puchong
sebab ada haziq
haziq siap senyum2 kat aku n encik adam lagi masa atas pentas.haha
good job haziq!
*nanti dah siap upload aku tepek video haziq kat blog ni ek


 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook