08 January 2013

Ocean Playland @ Tesco Bukit Puchong

hello blog,
owh bulan november banyak perubahan berlaku
dan bulan nov jugak banyak kali g tesco.haha
jom main haziq hazeera!
tempat main ni dekat ngan foodcourt
nak pujuk dorang makan aku kate lepas makan mama belanja main kete
huhu

haziq main tembak2

nampak tak hazeera disebalik ikan pink tu

ish kuda ni lembab sey pusing

kuda ni naik rm2

main kutuk2 pulak,perasan tak ni gambar hari lain,huhu

kete pink ni tak best

taxi belakang kete/ikan pink ni best.sebab lama!haha

aku rasa lama2 dorang akan bosan kot


emm setiap kali masuk aku budget rm4 je.haha
ish tapi kalau 3 kali masuk dah rm12 jugak
emm..boleh la sekali sekala,

 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook