03 January 2013

Bergembira bersama gajah

hello blog,
ok mari jumpa gajah

depan tu je

hai manusia kenapa nak jumpa saya sgt ek(kate gajah ni dalam hati kot)

tgh panaskan enjin.belum biasa ngan gajah

ala meh la sini cik gajah

haziq n hazeera

hazeera tgh berkenalan ngan gajah

nmpk tak gaya hazeera kaki n tangan terangkat-eksited katekan

suka gambar ni sebab nmpk hazeera comel

haziq suka senyum tengok kamera.good!

hooyeh boleh bagi gajah makan
*kena beli pisang sesisir rm5

haziq punya turn plak

dah bersisir2 encik adam beli,rm2o utk 4 sisir pisang.xpe demi anak2

kawasan sekitar

papa,zeera dan gajah

mama dan gajah.opss mama tak nak jadi gajah.haha

hai gajah

sisir ke berapa tu

gajah besar selalu nak konker tau,tak dpt nak bagi gajah kecik.huhu

lepas tu ada beberapa family lain sampai,ok la tak ramai org,privacy skit.hee
*wei aku mmg tak suka jalan masa cuti skola,crowded2 tak best,
tapi crowded2 masa warehouse sale tak pe.haha

eh jap aku sempat snap gambar gajah kencing
mcm air paip yang dibuka besar tu!haha


ok dah siap bergembira ngan gajah,babai gajah!


masih ada entry pasal ni,tunggu..huhu
 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

AnneRaini said...

betul betul..xsuka gi jalan time cuti sekolah.. rimas.

mrs adam said...

anne,
betul2.kalau g time cuti sekolah ramai sgt org kan.tak selesa

Related Posts with Thumbnails

Photobook