26 January 2013

Chicken Floss yang sedap!

hello blog,
kan aku dah kate entry lepas ni byk mknn
wei bile aku nak kurus ni.adoi


eh restoran bravo ni siap bg bekas ni masa kita order telur separuh masak

kek lapis terakhir dari sarawak.huhu

alkisah adik aku dah dpt pindah semenanjung,so xdpt la lagi kek lapis sarawak lps ni.huhu

ni la chicken flossnya


selalu beli yang kat king's
sekarang asik beli yang kat giant
owh yang giant punya pon sedap ok!
so bole beli selalu
wei mkn roti pon boleh gemuk ke?
abis tu tak boleh mkn ape2 ke
adoi.tension betul ngan badan ni!

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook