19 January 2013

Koleksi Kereta Lego Shell

hello blog,
encik adam ntah kenape
selalu dia ni paling kedekut tak nak belikan anak2 mainan
tapi biasala dengan kuasa veto aku beli gak mainan anak2.haha
tapi kali ni kan encik adam nak kumpul koleksi kete shell ni plak
harga dia kecik tu dah la rm12.90
ish2.mahal tu
emm..tapi encik adam yang nak kumpul aku on je
haziq n hazeera lagi la suka

beli satu satu,dah dua baru tunjuk kat dorang,kalau tunjuk satu kang gaduh plak
ok tunggu papa nak beli yang ke 3 n ke 4 plak ye

taraaaa..hooyeh dah cukup 6!
*masa dah cukup 4 tak snap gambar pon.haha

3 aku buat,2 encik adam buat,1 kwn adik aku buat

best jugak buat lego ori ni
sekian,
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook