08 January 2013

Mari memegang ular @ Deerland

hello blog,
ok jom masuk deerland
rupa2nya bukan rusa je
ade binatang2 lain jugak

ni rusa jenis lain.jenis bintik2

burung warna-warni pon ada

burung lagi

jap aku lupa ni ape,tapi bagi makan bijian,dia patuk kat tangan kita(tangan encik adam la)
harusla aku geli kalau tangan aku.haha
tangan haziq plak tak sampai

ayam ke ni ek.ye kot

baru aku perasan byk jenis burung rupanya
*ke aku yang snap gambar burung je.haha

owh ada ular la

meh meh haziq pegang ular


amik peluang pegang ular

hazeera mula2 takut2

tapi aku suruh jugak hazeera pegang ular tu
*wei kalau kat putrajaya dekat ngan tempat naik cruise tu,ada gak kadang2 org bawa ular,nak pegang n bergambar kena bayar ntah berapa hengget,baik aku suh dorang pegang kat sini siap2

dan jom bergambar,mintak tolong dorang yang ada kat situ.

ni binatang ape ntah

dia tulis hedgehog 

maafkan diriku tak tahu ape yang aku snap.adoi

burung lagi

layan je la gambar2 ye

jom beli souvenir

ok nak balik

hazeera tak nak balik ke


owh siap pon
jom ke destinasi seterusnya
next entry pls,

 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

AnneRaini said...

berani fieda pegang ular..sy geli..terasa lembik2 gitu sbb dulu dah pernah pegang terus meremang kegelian..hehe

mrs adam said...

anne,
saya pegang ular tu kejap je,sebab nak amik gambar.ish mmg lembek2 geli pon ular tu.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook