15 January 2013

Alhamdulillah

hello blog,
alhamdulillah
ibu mana yang tak suka anak dapat no satu kan.hihi
tak kisah la walaupon no satu sekolah tadika je pon.hee
emm encik adam pon suka


nak masuk dewan

nampak tak nama haziq,best student 4 years

aku rasa amik hadiah ni tak de rehearsal,naseb baik haziq ok je

tahniah haziq,mama proud of you

bergambar jap

zeera tgh pegang kuih tu.haha

bergambar ngan papa plak

haziq dah penah mama asik nak amik gambar

owh trofi ni haziq nak simpan kat umah nenek,dalam almari trofi aku adik beradik

memain kejap before balik


sekian cerita konvo smart soleh,
tapi haziq tak konvo la
konvo tuk budak 6 years
 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

AnneRaini said...

betul tu walaupun tadika tetap bangga kan..

mrs adam said...

Anne,
A'ah kan.tp mmg tadika je pon.heee

Related Posts with Thumbnails

Photobook