25 January 2013

Kerabu Mangga @ TCRS

hello blog,
jom letak gambar makanan
wei entry selepas ni byk mknn sebab musim exam bulan 12 hari tu daku jarang masak!haha

kan aku dah kate seminggu sekali mesti mkn tcrs

kerabu mangga.kadang dpt sedap,kadand dpt xsedap

ni plak ayam penyet.eh nape aku tak snap gambar betul,ni mesti bile mknn sampai terus ngap.huhu

sempat snap gambar air je
ha air dia ada 'pearl' mcm chatime tau,rasa pearlnya sama je
so baik beli air ni,dpt pearl tak payah top up rm1.huhu



sekian cerita mknn,

 

2 comments:

TiranaAduka said...

salam
Suka gambr makanan ye?

mrs adam said...

tirana,
wsalam,nak amik gambar ape lg,gambar sendiri malu la,so ambil gambar mknn ler.heee

Related Posts with Thumbnails

Photobook