02 January 2013

Lamanya nak jumpa gajah

hello blog,
ok sambung cite semalam
jom cari gajah

suasana nyaman

tu yang muzium gajahtu
*wei aku pakai namakan je muzium gajah,haha.dorang tak de plak tulis muzium,huhu

alamak air sungai tinggi,so tak de aktiviti mandikan gajah
*aku dah cakap ada mandikan gajah,dah hazeera tak de mood sebab tak dapat mandikan gajah
klaka la hazeera ni

ewah papa n haziq jalan laju nampak,tinggalkan mama n hazeera ye

ala2 dalam hutan gitu,taman hutan.

lamanya nak sampai

bergambar jap

wei mencinya aku gemuk2.huhu
*ni haziq yang amikkan gambar

la panjang agi nak jalan ni.huhu

hazeera orang yang paling exsited,sebab tu la dia tak de mood bile tak dpt mandikn gajah.haha
*aku pon tak tahu nape dia suka sgt ngan gajah

tandas kanan,gajah terus

hooyeh nak dekat sampai


esok entry jumpa gajah,
 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

AnneRaini said...

wah seronoklah pergi tgk gajah.. nak pergi jugak tp nak kena tunggu anak besar lagi.

mrs adam said...

anne,
betul2,kalau nak pergi sini anak kena dah besar skit,kalau kecik2 dorang tak feeling sgt.hee

Related Posts with Thumbnails

Photobook