09 January 2013

Merasai suasana kampung pula

hello blog,
so lepas balik dari deerland
encik adam nak makan
jumpa plak ngan kawan dia
suh kawan dia tunjuk nak makan kat mana
tapi kawan dia ajak g umah mak mertua dia lak

kawan encik adam singgah beli petai
dia kate ni petai asli,orang asli yang jual.gittew

ok dah sampai,Kampung Sempadan

anak2 aku main je la

jumpa kura2 lak

harus amik gambar ni

alkisah
melepak kat kampng kawan laki aku ni
lama la jugak
dorang ajak lunch kat situ
peh sedap2 lauk kampung
wei haruslah aku tak amik gambar.malu.haha
antara lauk yang di hidangkan
*tomyam campur
*sambal sotong dengan petai
*kerabu taugeh ngan kerang
*tempoyak
*iakn goreng
*telur goreng
wei sedap giler.ish rugi tak amik gambar.huhu
lepas tu makan buah-buahan plak
durian,rambutan n manggis

adoi klaka lak aku tengok gambar ni.haha

pandai plak encik ada kait manggis.aku ingat dia tak reti.haha

haziq n hazeera merasa suasana kampung jap
*almaklum umah mak aku felda,bukan kampung.haha

haziq hazeera buat ape kutip manggis ke

haziq buat ape tu

hazeera dah nak balik

babai pahang


ok .selesai sesi melawat kuala gandah.sekian

 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook