16 July 2012

Nasi Beriani Kambing yang sedap

hello blog,
encik adam kalu g mydin mesti nk mkn JM beriani ni
kalau masuk foodcourt mydin tu pun dia tak suka
penah mkn skali je dlm foodcourt tu
penah gak mkn nasi kandar kedai mamak tu
dan nasi lauk ape ntah kat kedai ayam percik yati tu
tapi mmg selalu asik je Jm beriani ni kan

haziq baru bgn tdo

hazeera pun baru bgn tdo,tapi tetap hepi

nasi beriani kambing 2(parents)+ 1 nasi beriani kosong(anak2)
*eh mak pak mkn lauk,anak2 mkn nasi je.huhu

buah2an yg mengiurkan


owh haziq makan byk nasi beriani kosong ni
setengah pinggan abis tambah lagi skit hazeera punya
sebab dorang kongsi sepinggan nasi tu 2 orang
eh nasi beriani JM Beriani ni mmg sedap sgt
dan harganya 2x ganda harga beriani anje bangi tu
sedap dan tak menyesal mkn
sila cuba peminat2 beriani

 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
 http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

AnneRaini said...

ye ke sedap?kat bangipun ada Jm bariani ni tak pernah trypun sbb tkt tak sedap..lagpun sy kalau beriani ni ikut mood.

mrs adam said...

ye memang sedap.Jm beriani ni mmg feveret laki saya,dah jangkit ke anak2 n isteri dia sekali.almaklumla lakiku die hard fan beriani n kambing.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook