10 July 2012

Playground yang besar dan menarik @ Puchong

hello blog,
hari tu encik adam bawa anak2 g playground lain lak
kali ni kat bandar puteri puchong
eh dekat ngan pusat kitar semula

ha haziq nmpk bukan main suke

haziq suka yang tinggi2 tu

hazeera wat peace lagi

tinggi la jugak

haziq turun dengan jayanya

lapang,dan tak ramai org,bagus2.haha

boleh jogging dan main beskal ni

hazeera nak try la



eh aku rasa best la tmn permainan ni
sebab ia luas,bersih,lapang dan tak crowded
nak g lagi la..
 



http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

AnneRaini said...

KLCC lah besar dan best..

mrs adam said...

yg saya cite ni kat puchong.hihi.KLCC mmg sgt besar dan sgt byk pilihan smpi anak2 pening nak main yg mana satu.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook