29 July 2012

A Famosa Melaka

hello blog,
aceceh masih cite melaka lagi.huhu
naik beca ke A famosa
berenti amik gambar kat bawah je
mcm penat je nak panjat atas tu
nanti bile haziq n hazeera dah besar,dah tahu ape tu A Famosa baru dtg sini dan panjat la
skrg dorang bukan tahu ape.huhu

salah satu muzium yg dilalui
*laluan beca ni baca lalu muzium daa

ha tu dia A Famosa

biasa la ada rombongan skola ke A Famosa

tak tahu nak tulis caption ape
*tak terrer sejarah.hakhak

haziq malas nak bergambar

benci diriku gemuks.adoi!

ape ek nama tempat tu.aku lupe la
*nmpk tulis 'Pahlawan' je

alamak gambar kat mana lak ni
*lupe lagi

ni ingat Muzium Samudera atau muzium kapal
penah masuk masa skola rendah

gambar pakai snap je.huhu

ha melawat jeti tmpt nak naik cruise malamnya


owh last g A Famosa sebelum yang ini ialah masa 2007 ke 2008
macam tu la
masa tu aku sakit,mana ada perasaan,encik adam siap ajak panjat A Famosa tu,
owh dulu pergi berdua,skrg berempat
sekian bebelan,

 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook