XM

07 Julai 2012

First time makan KFC ayam berdarah?

hello blog,
ni ha nak cite kisah ayam KFC berdarah
ape daa
kalau g ngan laki aku mesti laki aku dah g komplen kat manager kfc puchong prima tu
tapi aku malas la pulak
sbb g bertiga ngan haziq hazeera je
mcm susah je nak bawa pinggan bagai ke kaunter dan komplen kan
so biar je la
tapi aku snap gambar!haha
ingat nak report kat website kfc balik dari kfc tu
tapi kemalasan melanda
so end up tak buat ape2
eh buat,iaitu tulis entry ni.hakhak
tapi serius dari kecik aku makan kfc,ni la KALI PERTAMA jumpa kfc berdarah!nyampah tau



nmpk tak darah tu

gambar2

gambar3

nk dekat abis nasinya


ish tak puas makan,
terus 2-3 hari lepas tu g kfc lgi
tapi kfc tasik prima lak.
naseb ayam tak berdarah!huhu
to kfc puchong prima:ape daa serve AYAM BERDARAH!

 
CHRUP2
KF

6 ulasan:

hazman aka species1980 berkata...

Salam...

Alang2x dah buat entry tempek je link nie kat diorang punya website... at least kita laporkan perkara yang benar....

IdaShazana berkata...

dua tiga kali jugak makan kepsi berdarah ni

mrs adam berkata...

hazman aka species1980,
wslm,owh ye ke..ok nt saya bgtau pihak kfc la

betul tu kita lapor hal sebenar

mrs adam berkata...

IdaShazana,
la ye ke awk slalu mkn kepsi berdarah,saya first time masa tu..

skuterlady.blogspot.my berkata...

sy pun pernah kena camtu. ayam tu diorang tak masak betul2 tak tau kenapa. sama ada sebab terlalu ramai so diorang dapat nak masak sempurna or what...?

http://skuterlady.blogspot.com/

mrs adam berkata...

lady scooter,
tak tahu la psl ape,tapi masa saya pergi tu bukan ramai org pun..staff baru yg goreng kot.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook