XM

06 Julai 2012

Majlis Tahlil & Doa Selamat

hello blog,
hooyeh sudah 6 julai
begitu cepat masa berlalu
owh sudah lebih setengah tahu 2012
mcm biasa cite bulan april dah abis,ni masuk citer mei
manyak lambat ini olang.huhu
eh tadi aku terbaca entry lama2 aku
mcm nak ergelak tapi suke jugak
mcm kenangan gitu.huhu
owh jom cite kisah majlis tahlil arwah nenek aku
kitorang panggil arwah nenek as atuk ya
alfatihah untuk atuk ya(aliah bt kassim) yang kembali ke rahmatullah pada 9 april 2012
aku sedey gile ..
dah la tak dpt melawat jenazah sbb final exam
cuma sedekah yaasin dan alfatihah dari jauh je la
owh bile fikir2 dah lama aku tak sedey sebab kehilangan org tersayang
dah 10 tahun arwah ayah aku pergi
alfatihah untuk sapuan bin mohemad jugak
owh tahlil di kg mak aku kat jb tu mmg la buat
tapi mak aku nk jugak buat yang kat palong timur
jom layan gambar



buah2an dan kuih
*jiran2 yang bawa

makcik2 sedang rewang

ha diorang tgh potong telur masin dan letak pucuk ubi

amik gmbr lagi.huhu

tetamu baru skit yang dtg
*bila dah ramai tak kuasa la aku nk snap gambar,dah macam wartawan lak kalau mcm tu.huhu

berkat utk tetamu

gosip2 borak2 b4 masuk umah

ni la menunya.menu kampung tapi sedap ok!

10 hidang kot.serius aku tak tlg.haha.aku jaga anak daa.hukhuk

hazeera majlis tahlil tak nak pakai tudung,nak pakai topi,sabo je la!

haziq dipaksa tdo sebab nak kurangkan onar dia.huhu


owh majlis tahlil+ doa selamat untuk kelahiran cucu ke3 yang bakal lahir julai ini,due date 9 julai
org panggil lenggang perut,tapi mak aku panggil doa selamat
itu lebih ok kot
emm sekian cite ringkas,

 

nota kaki:tak sabar nak tunggu anak sedara ni!


Chrup2
kf

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook