31 July 2012

Berdating Berdua Di Malam Anniversary

hello blog,
alkisah anak2 tdo dari dalam cruise
sampaila turun,tak bangun2 lagi
masuk kete terus nyenyak dorang tu
daku dan encik adam meneruskan misi
konon2 nak g Jonker Street
emm..tapi jumpe tempat je
tapi mana ada pasar malamnya
rupa2nya Jonker Streer tu ada jumaat,sabtu dan ahad je ye
alkisah kitorang kan kat situ hari khamis.hakhak
so kitorang pun round2 melaka naik kete lak
tadi dah naik cruise,skrg naik kete lak
alkisah encik adam lalu skola lama dia la,masjid yg slalu dia solat jumaat zaman skola la
ntah mana2 la dia bawa kete tu
eh siap lalu satu kedai makan ni,malas aku nk tulis nama kedainya
cuma dia cite anak tokeh kedai tu penah minat dia
ceh.hampeh cite kat aku di malam anniversarry
dia saje cite,padahal dia tak layan pon budak tu
dan budak tu(akak opkos lebih tua dari aku) dan kawen dan dah cerai pon.huhu
eh daku pon slalu je cite pasal scandal dolu2 kat encik adam tapi dia tak jeles pun
tapi aku je jeles terlebey,padahal cite biasa2 je.haha
naseb dia tak ajak supper di kedai makan ittew.kalau encik adam ajak ke situ,haruslah aku tak nak kan.haha

sempat snap skit JonkerStreet

serius dah lupa apa ni

round dan round sambil berdating berdua
mana taknya anak2 dah tdo masa ni
lepas tu berenti di satu kedai mahu supper
eh dating berdua jugak,sebab anak2 tdo dalam kete.harhar

ni la kedainya

ada satay,mee bandung,nasi ayam dll
nama kedainya Satay Pak Malau,Mee bandung power
jalan tamingsari

nasi ayam yang biasa2 je

mee bandung yang sedap!

eh berdating di kedai biasa2 je
bukanla di hotel macam tahun lepas.huhu
emm tapi tak pe la,yang penting berdua sebab anak2 tdo dalam kete
serius rasa macam baru kawen.hahahaha

 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite

http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook