15 July 2012

Kuih Peneram/Kuih Telinga K*****

hello blog,
eh nak tahu tak si haziq ni suka gile ngan kuih peneram ni
tak tahu la nape
konon2 hari tu aku nak buat
tapi tak jadi
disebabkan tak jadi dan buang masa
aku tak nak buat ape2 pun jenis kuih tahun ni
kita cuba tahun depan.haha


kuih peneram kegemaran haziq

makan aiskrim lak
*tapi makan separuh je,separuh lagi mak pak nya kena abskan sebab dorang tak nak pulak dah

haziq dan hazeera ni bukan nak tgk kamera

jagung pun suka jugak.tapi skit2 je la


eh tapi kan haziq suka kuih peneram pasar mlm puchong je la
sebab penah gak beli yang jenis besar kat kampung aku tu
tapi haziq tak suka sgt
penah gak bapaknya beli kat nilai sana
pun tak suka gak
nak yang mcm gmbr ni jugak

 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

mummY daniSha said...

huhuuuu..besnye anak pandai makan kuih...danisha kuih die x suke...goreng pisang ngan keropok je layan..

mrs adam said...

anak saya suka makan kuih/roti/biskut berbanding makan nasi.susah jugak tu.hehe.goreng pisang n kopok mmg best kan sebab tu danisha suke.h

Related Posts with Thumbnails

Photobook