09 July 2012

Asyik2 menu sama @ Restoren Basir

hello blog,
alahai kalau balik kelas mesti tak tahu nak makan kat mana
last2 mesti restoren baser
eh kalau tak kelas pun ke sini jugak
dah macam ada shares daa.huhu
siap kalu nak tapau telepon dulu tu sebelum sampai
so bila sampai je order dah siap terus amik dan bayar
eh kalau kat sini penah try 3 je jenis nasi
*beriani kambing
*nasi goreng ayam
*nasi ayam
hurmmm..asik2 menu ni je la,malas nk cuba yang lelain sebab takut tak masuk tekak aku.huhu


mama n haziq

papa n hazeera

beriani kambing for papa

nasi ayam goreng ke nasi goreng ayam(mcm tu la lbh kurang nama dia)
*ni favourite no 1*

nasi ayam tuk anak2


owh nasi goreng ayam aku suka 3 tempat
*mak cik chow kit
*restoren baser
*kedai makan kat puchong permai

tapi mak cik chow kit jauh sgt
kedai makan puchong permai tu tak boleh pergi utk mengelak masalah timbul
so baser je la,
ape2 pun mmg sedap makan kat sini
sekian bebelan isnin

 

chrup2
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

6 comments:

hazman aka species1980 said...

Dah jadi lumrah kan... kalau kita pergi sesuatu kedai makan pasti kita order sumthing yang kena ngan selera kita....

Mia Liana said...

dah itu je yang ada.. makan aja lah. janji perut tak kosong... :)

mrs adam said...

hazman,
a'ah kan,walaupun kedai tu byk menu tapi kita nak order yg kita biasa makan je

mrs adam said...

kak mia,
byk lagi menu lain.kitorang je pilih menu yg sama.hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ila pun tgal puchongla bdr bkt puchong 2

mrs adam said...

owh ye ke.saya puchong prima

Related Posts with Thumbnails

Photobook