XM

10 Julai 2012

Nasi Lemak @ Selera Jaya 223,PJ

hello blog,
owh kalu aku g kelas encik adam akan bawa ank2 breakfast
mana2 la yang dia suka
salah satunya kat slera jaya 223 ni
kat pj,depan opis the store
owh tapi tu encik adam bawa aku lak
emm baru 2 kali mkn kat sini

hazeera dah pandai buat peace

teh tarik 2.tapi last2 tambah lagi 1 tak cukup.huhu

ni la gerainya.nasi lemak ni glamer kot
*berbungkus2 diorang pek dalam kotak,nk hntr mana ntah
yang aku nmpk kat bungkusan nasi lemak tu siap ade cop
**owh aku tak dpt nk snap nasi lemak bungkus tu sbb aku mkn kat situ

haziq makan skit je!aku yang abiskan,mana tak aku yg gemuk.adoi



 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

6 ulasan:

mummY daniSha berkata...

betul tu...sebab syg makanan,selalu makan anak punye..mana mak2 x gomok hahaaa

nanieydotcom berkata...

akak.. time mlm lagi meriah.. selalu mkn nasi lemak kt situ.. mmg sedap :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

haiiii buat ila lpar jelaaaaa

mrs adam berkata...

mummY daniSha,
tahu xpe,saya slalu abiskan mknn anak2,ni dah makin gemuk.adoi

mrs adam berkata...

nanieybarnieylurviey,
owh ye ke malam meriah.kita penah g tghari n pagi je.tu pun pergi sbb ada kela kat pj.hihi

mrs adam berkata...

Mama Amana,
nasi lemak mmg sedap kan.hihi.

Related Posts with Thumbnails

Photobook