08 July 2012

Kerja Surirumah

hello blog,
hohoi tak pernah terpikir akan jadi surirumah.hakhak
emm nak wat mcm mana kan
dah hazeera tu tak nk botol susu kecik2 kenalah aku duk umah nyusukan dia.huhu
eh dah beso pun hazeera
eh laki ku tu daah sedap,bini duk umah saje
dia lebih rela cari duit sorang2
aku wat keje umah sorang2..emm...
best jugak kot.huhu
walau tak pernah terpikir,tapi best la jugak
sebab aku leh didik/asuh anak2 aku sendiri 24jam.alhamdulilah
jom layan gambar skit


haziq ajak main chess,tapi dia tak nak ikut step aku ajar,tu yg merajok tu.huhu

petang2 main beskal
haziq dah tahu kayuh basikal betul2.tahniah haziq
hazeera lum lagi,masih belajar.chaiyok2


owh walaupun surirumah tapi tak le sepenuh masa sebab aku belajar semula.huhu
eh aku surirumah yang tak pernah siang ikan.hahahaha
best kan.baik tau laki aku.huhu
owh waktu aku stress masa jadi serirumah ni ialah semasa bagi anak2 makan dan diorang tak nak makan!
adoi tension tau masa tu!huhu
eh lagi satu stress kalau encik suami tak ikut permintaan aku.hakhak
ok2 aku tahu.itu teruk

 
jom chrup2
kf

3 comments:

mummY daniSha said...

huuu bak kata ustaz don,suri rumah pekerjaan terbaek =)

mummY daniSha said...

bak kata ustaz don.suri rumah pekerjaan terbaek =)

mrs adam said...

hehe.emm yela kot betul ckp ustaz don tu,surirumah pekerjaan terbaik.bukan senang,tak de rehat n cuti tu.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook