16 July 2012

Gambar Proton Preve

hello blog,
owh lepas beli barang kat mydin tu
terus keluar
encik adam mahu makan
sebelum makan ternmpk proton preve ni di depan mydin
kereta show
jom kita amik gambar.huhu


belakang

depan

amik dekat skit

eh teramik gambar modelnya sekali lak.haha

owh hari tu tertengok pamplet harga
rupa2nya preve lagi murah dari inspira
eh lagi satu kate laki kau preve upgrade dari gen2
tak tahu la betul ke tak
tapi yg aku tahu gen2 tak bagus
sebab kwn laki aku ada gen2 pun tukar waja
sebab gen2 tak bagus,tak best dll
eh marah pemilik gen2 kat aku.haha
eh aku cakap je ,pendapat org biasa
bukan pendapat pakar kereta pun
sekian bebelan
 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
 http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

mummY daniSha said...

gen2 memang probs..membe pakai gen2 mcm2 probs ada...tp kan design die sy suke hee...cam sporty sikit =)

mrs adam said...

ha kan betul,gen2 byk problem.hihi.dulu masa awal2 kuar gen2 ni nmpk mcm best je kan.pas org dh pakai baru tahu perangai dia.hee

Related Posts with Thumbnails

Photobook