30 July 2012

Melaka Cruise @Dataran Sungai Melaka

hello blog,
melaka cruise ni agak baru kan
zaman dolu2 masa slalu g melaka sebab rombongan skola tak de lagi
zaman matriks pun lum ada lagi
so harus la nak pergi naik



pemandangan sungai di siang hari

kaunter tiket

penerima Anugerah Excellent Innovation Tourist Attraction

Dataran Sungai Melaka

*gambar2 di atas amik masa g jeti melaka cruise tu di waktu ptg naik beca.
pas tu balik hotel
makan,mandi dan solat
malam baru naik cruise tu
malam aku ajak naik kete la ke jeti tu
tak kan nak jalan kaki atau naik beca lak kan.haha

makan kat depan hotel je.

banner pesta sungai melaka

nak beli tiket
masa ni dorang tak mintak mykad

kaunter amik gambar
semua orang pun dia suruh amik gambar,nak beli beli,tak nak beli pun bole

sempat aku snap jap b4 naik cruise

siang amik,malam pun nak amik gambar ni

mcm ngantuk je haziq tu

eh ada orang nak tolong snap kan gambar

ni la omputih yg tolong snap kan gambar kitorang

eh omputih peramah ,siap nak tolong snap kan gambar
orang melayu tak de nya nak offer2 ni
kau kau aku aku,melayu ngan melayu*emm..

 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook