11 July 2012

Haziq ajak pergi kenduri kawen pulak..

hello blog,
emm..duk puchong ni aku bukan bersosial sgt
jiran2 pun kenal skit je
dah la 2 tahun tak tegur jiran
alkisah aku sakit,mana aku kisah kan.haha
tapi skrg dah ok la kot
ha tengok aku g kenduri kawen jiran aku tau.huhu
jiran satu kwsn perumahan la
si haziq la ni ajak,dia tahu aku dpt kad jemputan kawen kan.hihi
mula2 aku malas nak g tapi sebab anak2 aku g la jugak
owh teruk tul aku.huhui

hazeera g kenduri pakai topi tapi baju kurung

haziq

meja makan beradab

anak jiran aku

adik dia+maknya

khemah goodie bag

eh budak kecik pun dpt goodie bag.suka la tu,yela jajan kan



sekian bebelan

 

 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook