XM

23 Julai 2012

Klebang Original Coconut Shake

hello blog,
perjalanan ke melaka diteruskan
alkisah ingat terus nak check in
tapi terjumpa Klebang Original Coconut Shake ni
aku mmg dah google cari pasal klebang original coconut shake ni
siap amik no telefon,sebab nak pastika aku pergi sama dengan ape yg aku search
sebab byk je la kedai2 lain jula coconut shake
sekali mmg dah ter'lalu'
alang2 lalu terus la berenti beli

ni la dia KOCS

snap gambar dorang tgh siapkan coconut shake 

aku beli bungkus je
kalau nak makan dan minum sila ke dalam ye

kelapa pun nak diambik gambar

beli 2,satu RM2.20 je
*eh masa aku search dorang kate RM2 skrg(masa aku g tu la) dah naik 20sen la kan
**eh tapi still murah ye RM2.20 untuk coconut shake ada ice cream wall
**kat kipmart segamat air oren biasa RM2 secawan kertas
***kat foodcourt alamanda pun ada coconut shake,tapi harganya RM4++ ye

eh sempat aku snap gambar ni ek
*aku pun tak ingat aku ada snap gambar ni.huhu


KOCS ni salah satu yang aku nak try bile g melaka hari tu
so awal2 dah jumpa
bangga la u encik adam sebab dia dah jumpa ape yg aku listkan dalam senarai tempat nak g ke melaka
so cite melaka seterusnya next entry ye

 

p/s:pergi melaka 2 hari satu malam je,tapi byk entry.huhu

 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

4 ulasan:

mummY daniSha berkata...

tempat faveret sy ni eheehe..best kan?

mrs adam berkata...

best kan mummY daniSha duk melaka leh minum klebang original coconut shake ni hari2.hehe.mmg best dan sedap!serius.

AnneRaini berkata...

wah dah ramai share pasal coconut shake ni..nnti bolehlah try

mrs adam berkata...

a'ah kan kalu search kat google pasal klebang coconut shake mesti ramai ckp psl kedai ni.Anne sila cuba,dekat je kan putrajaya-->melakan,atau segamat-->melaka.hehe.dan kedainya pun tepi jalan besar je

Related Posts with Thumbnails

Photobook