20 July 2012

4 bungkus nasi ambang percuma dari MNA

hello blog,
meh meh aku nak cite skit ni ha
hari tu aku ada wat entry pasal Mr Nasi AMbang(MNA)
pas tu kan aku gedik letak entry aku tu kat wall fb MNA tau.hihi
pas tu dia bagi 4 nasi ambang percuma!
sebab menghargai aku wat entry pasal MNA tu dorang belanja la 4 bungkus nasi ambang special.haha
dia suh amik la bile2
weee...
best2..
pas tu bile aku ada kelas kat PJ laki ku g amik la
ceh tapi laki ku tak ikut ckp aku lak
aku suh amik gambar kedai MNA tu
tapi lakiku kate nak cepat,lagipun dia malas kot.ish
emm..balik2 makan kat umah ,so snap gmbr kat umah je la.huhu


eh dah luak baru amik gmbr.huhu

dpt 4 bungkus nasi ambang special

dibalut dengan daun pisang


hurm rasa yang sedap,eh sgt sedap
sampai aku dan encik adam makan 3 bungkus sekaligus.adoi
sorang 1 setengah bungkus.haha
lagi satu simpan wat dinner lak.hurmm tulis entry ni terus terasa nak makan.adoi
owh sgt leceh ok kalau nk wat nasi ambang sendiri,berjenis2 lauk kena buat
beli ni lagi senang.haha
jap2 aku nak taip ape yang dorang tulis kat kertas pembungkus hijau tu

UNTUK TEMPAHAN ,HUBUNGI
016-3660600
Nasi Ambang halal.Tradisi Warisan yang dimodenkan.
Disediakan Segar dari dapur setiap hari.Enak dimakan
menggunakan tangan.
Ramuan:Nasi,ayam sambal,ikan masin,serunding kelapa,tauhu,tempe,suhun dan kentang.


sekian cerita,


 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
 http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

4 comments:

Cik Cyida said...

nmpk sedaappppp jekkkk..

dah ah esok puasa, haaisshh!

mrs adam said...

cik cyida,
nmpk sedap dan mmg sedap.heee
selamat berpuasa!

AnneRaini said...

amboi dpt nasi ambeng free tuuu.. Awat tak bg kat sy sebungkus????

mrs adam said...

haha.alhamdulillah rezeki.4 bungkus tu.hihi.kalau berjiran dah lama saya bagi 2 bungkus kat awak anne.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook