26 July 2012

Jalan kaki ke Stadhuys

hello blog,
sampai hotel lepak2 kejap dan mandi
pas asar mahu jalan2
ha meh kita jalan kaki ke bangunan merah tu
ceh jalan kaki budget pelancong la tu.hakhak

tengok tu encik adam tinggalkan aku n hazeera

kedai burung

laluan melaka cruise diwaktu siang

gambar yg hmpir sama ngan atas tu tapi ada lainnya ye

ha tu melaka cruise.aku ckp ngan haziq malam kita naik tu
dia tanya kenapa tak naik siang.

kat tepi2 sungai tu ada rumah tumpangan/hotel budget.restoran,kedai
kitorang jln kaki kat tepi sungai ni gak

yeay nak dekat sampai bangunan merah

pemandangan ,mana sempat je aku snap

bicycle services punya banner

ni kedai poskad rasenya

ha tu signboard n ke stadhuy a.k.a bangunan merah


owh gambar bile dah smpi next entry eh
layankan je la.huhu
jalan kaki lebih kurang 15-20 minit
kalau tak de budak kecik bole laju skit kot.huhu

 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook