12 July 2012

Masuk U dah dapat keta

hello blog,
ewah2 tajuk tak menahan
owh saje je cite untung la bebudak skrg masuk u je dah dapat paki keta.huh
eh tu adik  aku le tu
sorang kete sorang motor
emm..dulu zaman aku,adik2 dan adik3 tak denya
semua pun naik bas
bila skrg untungla adik2 aku kan.eh tapi aku tak jeles pun
ha sebab aku leh panggil dia bawa aku g shopping.hakhak
ala upm--->puchong dekat je.huhu
ni ha masa tu nak ajak g otk jap,panggil la adik aku
pas tu g mkn kfc
disebabkan kfc hari tu berdarah
makan jom makan kfc lagi mahu lepas geram.hakhak

naseb kali ni tak berdarah.huhu

kfc tasik prima ada playgroud.suka la haziq n hazeera

suka oreo krusher ni!sedap ok

adik aku puasa masa ni

hazeera tumpahkan air masa ni
*yela sebab air tu diorang tak bagi penutup,
terus tukar meja.huhu

haziq makan

pas tu main.selang2



owh ingat nt nak buatkan haziq kad kfc tu la..

 

http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

5 comments:

Atia Adina said...

dulu masa zaman kita....mak pak tak sesenang sekarang....betul tak?rezeki sekarang dah bertambah murah...harga getah pun tinggi....beruntung lah generasi ujung-ujung ni....dapat mewah skit

Atia Adina said...

dulu masa zaman kita....mak pak tak sesenang sekarang....betul tak?rezeki sekarang dah bertambah murah...harga getah pun tinggi....beruntung lah generasi ujung-ujung ni....dapat mewah skit

mrs adam said...

ha'a kan generasi ujung2 ni mewah skit sebab mak pak kita dah senang skit,harga getah n sawit dah ok,anak2 pun dah besar.tu la adik2 ujung2 dpt pki kete kat u.huhu

mummY daniSha said...

huuu budak2 skang memang mewah kan..sekolah lg pun dah pakai henset...kite dulu pakai public fon je kekekee

mrs adam said...

mummY daniSha,
ha hp lagi satu,saya matrik baru dpt hp,bdk2 skrg sek rendah dah ada.

Related Posts with Thumbnails

Photobook