XM

18 Julai 2012

Aeon Members Day @Jusco IOI Puchong

hello blog,
ala panggil je j card day
skrg dorang tukar nama Aeon card
kalau J card day tu jadi Aeon members day
hurm ape2 la
yang penting daku sempat g yang ioi puchong ni
eh pergi sekejap saje
sebab nak amik haziq balik skola lak
dan tak sanggup pulak bawa dua2 anak
pagi bawa hazeera sorang cukup
grab ape yang patut
settle baju raya anak.huhu
eh lum la settle semua
kena tambah skit lagi


kaunter bayaran

ni je barang2nya,11 helai baju bajan je

hazeera lari2

bile nk duk diam ni

alkisah masa aku byr mesin bayar wat hal plak
*jammed byk sgt terima byran kot.haha

so disebabkan mesin tu jem la aku sempat snap skit2 gambar di atas
sebab lepas tu terus rush balik amik haziq
walaupun sekejap je tapi aku puas hati dapat beli 11 helai baju anak2.hakhak
eh tu sekejap,kalau lama tak tahu la brape helai aku amik daa
eh dan daku tak sempat nak tgk tempat2 lain spt baju2 baby,cardigan
hurm nak buat mcm mana kan
jadi la pergi sekejap je pun
*eh kalu suh encik adam cuti aku g j card ni sengsorang lelama kan best**berangan**


 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
 http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

4 ulasan:

mummY daniSha berkata...

x biasa pgl aeon heee..sebab dr dulu panggil Jusco kan huu....samela..time sy nak byr ritu pun mesin buat hal...adoiiii...

mrs adam berkata...

a'ah kan saya pun tak biasa panggil aeon,panggil jusco gak.eh jusco kena tukar mesin kira la,asik2 rosak je.kat puchong rosak,kat melaka pon rosak.apa daa

AnneRaini berkata...

byk tu smpi 11 helai..kalau sehari suntuk mesti habis brg kat jusco tu..hehee

mrs adam berkata...

tu la pasal,suntuk sgt pergi,pakai grab2 je mana yg best+murah,tetibe lps byr kira2 rupanya 11 helai.kalau sampai petang shopping tak muat keta kot.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook