19 July 2012

Figura Upin Ipin @ KFC

hello blog,
kalau hari jumaat kan anak2 balik cepat
daku slalu dating ber3
tapi aku berani di puchng prima je la
sebab sgt susah nak jaga si haziq tu
so lepak kfc sudah ye
kalau ikut aku mahu je ke ioi,tapi memikirkan susah kawal anak2
baik g kfc puchong prima

haziq sedang melihat2

hazeera baru lepas potong rambut
*alkisah tak dapat nak amik gambar kat kedai gunting rambut tu

ni la figura minggu ke2

konon2 nak beli yang minggu ke3 jugak
tapi tak sempat pun beli
so ada satu je ni
ok la tu.huhu
eh haziq pun bukan mkn sgt kat kfc tu,dia nak mainan je
sabo je la

 

http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
 http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook