17 June 2012

Cerita campur-campur

hello blog,
fuh siap pun cite bulan 3,skrg mari kita cite kisah bukan 4
owh gambar bulan 4 semua dah upload ada 17 entry
emm nmpknya bulan 7 baru boleh cite kisah bulan mei.huhu
jom letak gambar

asik je la mkn kat baser.aterr tak de pilihan kan.
emm bile makan kat baser mesti menu tetap:nasi ayam utk anak2,nasi goreng ayam utk mama,nasi beriani kambing utk papa,air longan kelapa laut

ha tengok gaya haziq nak amik gambar sendiri pakai camera nikon dia

meh mama tolong haziq

hazeera tgh ckp ngan nenek ke mok su tu.naseb baik telepon percuma kan.huhu

ha ni pamplet yang g jalan2 KL febuari hari tu.

budak berdua ni tgh wat buku dorang.hazeera tu pki hentam je tu.haha

entry sabtu ahad letak gambar saje,
sekian



nota kaki:sakit otak assignmnt ni.adoi

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook