15 June 2012

Susahnya mahu amik gambar proper!

hello blog,
kalau g kelas pagi2
perkara yang best ialah masa balik jumpa anak2
kelas pagi sampai petang rindu kat anak2 sey
lepas kelas terus la g makan
lepas makan g shopping
siap shopping kita amik gambar kejap before balik
tapi..
adoi susah tul nak amik gambar dorang tau
lokasi:ioi mall puchong

susah amik gambar,terpaksa candid asal bole je

hazeera masih mood bertudung*ni bulan 3 kan
*bulan 5 hazeera mood bertopi laks.macam2 la hazeera ni

ni aku suh duk diam kejap
*tu pun tak dapet nak ami proper gaks

comel tak

snap asal boleh dalam lif jap

bila nak g the loaf ni
*masa amik gambar ni kenyang lagi,tak kan nak g the loaf tetibe

tgh tgu papa bayar parking jap

alkisah masa menunggu encik adam bayar parking tu
anak2 aktif semacam nak ke jalan raya
aku nmpk troli kosong kat tepi tu trus hangkut dorang masuk dalam tu
padahalnya nak balik masa tu
selamat ada troli tu.huhu




nota kaki:selalu gambar pun aku main candid2 je,tak de yang proper.adoi

2 comments:

mummY daniSha said...

sy selalu masukkan danisha dlm troli je..senang heee

mrs adam said...

masuk troli je senang,selagi tak masuk troli kita lak kena kejar dorang tau.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook