26 June 2012

R & R Awan Besar

hello blog,
ni citer RnR awan besar
singgah si sini mahu makan kat
RnR ni yang aku penah makan kat Restoran Hassan Nasi Ayam Kampung tu,nasi kukus dan satay kajang
rasanya 3 tu je penah try

gambar saje snap.biasala aku

hazeera wat gaya gediks

ada byk kedai mkn,eh tu pun nk bgtau ke.haha

owh org jual insurans pun ada,jual baju2 n tudung pun ada

hazeera nak main tangga,tak nak balik la pulak

ha ada kedai jual mcm2.encik adam beli rokok.hampagas tul

ha tengok dia naik tangga balik
hazeera jom masuk keta!

eh kalau aku kena tunjuk arah nak g RnR awan besar ni confirm tak tahu
hahaha
selalu duduk je dalam keta tanpa amik tahu jalan2,tibe2 jew dah sampai
thank you encik suami

 

nota kaki:eh terbeli keropok org jual kat situ

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook