15 December 2010

\Nasi Kukus dan Ikan Bakar @ Awan Besar\

hello blog,
sebenarnya tajuk tu nak tulis nasi kukus,ayam goreng berempah dan ikan bakar @ Awan Besar
tapi tak cukup panjang daaa..huhu
en.adam suka betul makan nasi kukus ni
ntahlah,sedap memang sedap
tapi asyik2 ajak makan kat sini je
*tak de variety langsung.huhu
dah beberapa kali makan selalu order ayam goreng berempah
hari tu makan ikan bakar dia sedap!nak try lagi la
haziq makan sayur je.dia tu mmg suka sayur dari ayam
bagus tul anak aku tu.huhu
kat R&R Awan Besar ni yang glamer di mataku ialah
satay kajang ,nasi ayam kampung dan nasi kukus la


~paling hujung sebelah kiri~

~menu:nasi kukus,ayam goreng berempah,ikan bakar~

~haziq~

~beratur panjang tu!~

kalau makan kat sini
bila2 masa pun nasinya sentiasa panas
nasi kukus ok
jom la try,




nota kaki:tgh terfikir macam mana nak kukus nasi.haha

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook