01 December 2010

\makan sendiri\

hello blog,
sekarang haziq dan hazeera dah besar
asyik2 cakap anak dah besar!huhu
diorang nak makan sendiri ~sepahkan rumah
lepas tu mama dia kena kemas macam cinderella
tengoklah gelagat diorang ni


~hazeera sepahkan nasi smbil senyum muka tak bersalah!~

~haziq amik epal dalam peti ais sendiri~

hazeera dah tahu nak mintak makanan
haziq pulak tahu amik sendiri
lagi la haziq sekrang dah tahu cakap skit2
antaranya:

*haziq lapar
*tak nak kawan(bila merajuk)
*haziq nak (bila tengok iklan aiskrim/koko-krunch)
*haziq punya mainan(bila tengok mainan kat kedai)
*papa mana

dan banyak lagi perkataan yang membuat aku tersenyum sendiri,


nota kaki:nanti bila dah besar rujuk entry ni nak cite kat diorang.huhu

2 comments:

Sumijelly said...

seronokkan bila tg anak kita pandai bercakap.............

anak kak sumu yg no 3 tu lambat tul nak menyebut IBU...ayah dia dah lepas....hehehehe

Sumijelly.com

mrs adam said...

a'ah,paling best masa anak 1st boleh cakap mama.wah...best2

Related Posts with Thumbnails

Photobook