13 December 2010

\watermelon milk shake @ Ayam Penyet\

hello blog,
huh aku n en.adam ni jenis setia
kalau makan asyik2 kat situ je walaupun byk je kedai makan kat malaysia ni
asyik2 ipoh station,baser,JM beriani,Ayam Penyet AP,nasi kukus awan besar
emm..balik2 kedai2 ni je la kitorang makan
fast food lain cite ok.huhu
ok ni gambar ayam penyet kat ioi
sedap jugak watermelon milk shake tu
*boleh minum tu lagi!

~daging rendang sapi tu sedap!~

~watermelon milk shake n milo ais~

dah beberapa kali makan ayam penyet ni,
pendapat aku:
-kalau nak order yg best:ayam penyet,ayam pop,ayam rendang sapi padang,sup rawan
-yang tak best:bakso,sup ekor
*bakso tu serius tak sedap!
*sup ekor cair,baik lagi ani sup utara!
apa2 pun pilihan utama:ayam penyet dan ayam pop!




nota kaki:kedai ayam penyet ni selalu tak ramai orang masa aku makan,terasa makan di rumah sendiri!haha

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook