14 December 2010

\Kuda Baru @ Klinik Zuraidah\

hello blog,
hazeera dah injection setahun
emm..alhamdulillah..
haziq tengok doktor keluarkan jarum injection
lalu bertanya "tu ape tu?"
aceceh haziq...siap tanya eh kau
berat hazeera 8.5kg je
huhu tak berat mana,tapi normal la
klinik zuraidah dah ade kuda baru
opss macam bukan kuda ke,tapi gajah
tapi selalu orang panggil kuda la
yela kuda lama dah rosak,so diorang ganti la kuda baru
heee...
eh klinik zuraidah ni selalu ramai orang la
hari tu g amik nombor pas tu g sarapan dulu
dapat no 13,lepas sarapan dah no 11,so sekejap je la tungguuuuu
yahuuuuu

~haziq main kuda sorang,bg hazeera duk sekejap jek~

sekian bebelan pasal klinik zuraidah

nota kaki:lepas ni injection setahun setengah,lagi 6 bulan laaaa

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook