08 June 2012

Basikal Pink Hazeera

hello blog,
ho hoi,sakit hotak hadap assignment,apakah
emm..dari tesco nilai kita keluar mahu cari beskal hazeera lak
dari awal minggu dah janji ngan dia nak beli beskal
lepas mandi kat PD pun trus tanya bila nak beli beskal zeera
pusing2 la niali jap cari kedai beskal
emm..kedai tutup la pulak
eh bukan tak de kedai kat puchong,tapi alang2 kat nilai tu cari kat nilai je la
lagipun murah skit kot.huhu
emm..kat nilai tak jumpa,aku cadang g nilai 3
leh aku cuci2 mata skali
encik adam pun setuju
yuk g nilai 3*eh gambar nilai 3 bulan 3 tak de
sebab dalam hati nak ajak g lagi,so tak yah amik gambar dulu.haha

hooyeh.dapat pun beskal pink hazeera
sama pattern.saiz dan jenama ngan beskal haziq
so adil.dua2 pun nenek sponsor.huhu
tq nenek.muah2

main beskal petang2

muka gembira,baju slekeh.adoi

nak bergambar dua orang la pulak

hazeera dengan beskal barunya

he hei,kalau aku tak musim exam or assignment
aku bawa dorang turun main beskal
harap2 kuruslah diriku bila angkut 2 basikal sekali kan.hukhuk
dan lagi kalau dorang main beskal petang2,mlmnya dorang tdo awal
so senang keja aku.huhu



nota kaki:berangan nak belikan dorang skuter mini laks.eh mama dia yang nak macam2 laks

2 comments:

mummY daniSha said...

gegurl surela pinky kan hehee...sy pun ppening ngan assg belambak2 huuuu

mrs adam said...

gegurl saya ni suka pink je,sampaikan pistol mainan pun nak pink gak.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook