22 June 2012

Kasut Auni ada katak

hello blog,
auni dah pandai jalan
pas tu asik je la nak pakai kasut kan
dah la dia enjoy gile sbb byk kasut2 anak2 aku tgl kat umah mak aku
so dia amik la kasut2 tu dan pakai
suka la tu
alkisah pada suatu hari
sedang auni memakai kasut
tibe2 kakinya tersentuh seekor katak yang sedang bersembunyi dalam kasut itew
haha.kesian auni
terus nangis.terkejut tu.kikiki
walaupun auni nangis tapi itu adalah cerita kelakar untuk kitorang
sori auni asik je gelakkan auni yang terkena katak itu.hahaha

ni auni dan hazeera

hazeera sgt sayang auni.sampai auni kadang2 pelik 'nape dia ni cium2 aku ni'huhuhu

owh selepas kakinya terkena katak
auni lebih berhati2 semasa memakai kasut,

 

nota kaki:mak aku jaga auni sejak berumur 3 bulan

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook