XM

04 Jun 2012

Mandi-Manda @ Blue Lagoon,PD

hello blog,
jom letak gambar mandi2 di tanjung biru hari tu
amik gambar skit je
sebelum mandi,pas tu trus simpan hp dan mandi dengan jayanya.huhu

barang2 nak main pasir

dah bukak baju
*eh vuncit betul laki aku tuh.huhu

anak2 tgh tengok laut

ha tengok ada hitam2 kat gigi pantai tu.eh betul ke tatabahasa aku gigi pantai?hakhak.hentam saje la labu.

haziq touch air

hazeera n papa

ok,meh mama amik gambar sebelum nak simpan hp ni


ha ni gambar aku dan anak2 laks

owh hazeera suka mandi laut
masa kat gunung ledang dia tak suka mandi sgt
sebab kaki dia kena batu kan
yang laut ni dia suka
lepas mandi,main pasir gak,wat istana pasir,tutup badan ngan pasir
tapi tak amik gambar masa main pasir tu sebab hp dh simpan kan
lain kali nak g lagi.eh mcm dekat je puchong-pd.lalalala
owh pergi mandi je,tak bawa bekal makanan pun,bawa jajan,biskut dan air kotak je
no mee ke ,sandwich ke,sebab pergi tak plan kan.huhu
owh bawah ni pulak gambar2 masa kat teluk kemang tahun 2010

ha kan hazeera baby lagi tu

masa ni aku masak bagai,ada sardin roll,sandwich,mee goreng n nugget

lepas ni kalau nak g lagi
maybe nak g tanjung biru jugak kot
sekian cerita ceriti saya,


nota kaki:puchong-pd tak yah lalu tol pon

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook