19 June 2012

Gambar budak kecik menyapu

hello blog,
adoi terasa masa berlalu sgt pantas
sila gunakan masa dengan sebaiknya ye
ingatan tuk diri sendiri
jom letak gambar random


kota KFC yang lain skit,bulan 4 ye.hihi

budak berdua ni nak tgk youtube tapi nak main telepon jugak.mana satu daa

aku suka tau telepon tu,sebab dia ada belajar2,,tanya soklan pas tu kena tekan mana jawapannya

ha rajin kan anak bujang aku

anak dara pun boleh tahan rajinnya tau

alkisah masa tu tak ingat dorang sepahkan ape ntah
biskut kot
terus aku suruh dia amik penyapu kecik dan suruh sapu
wah nak buat pulak dorang tu
haruslah aku amik gambar kan.hihi
eh skrg dua2 rajin tolong aku tau,aku ckp sape rajin tlg mama dpt pahala
pas tu kan haziq lepas dia tolong aku kemas dia kate 'mama haziq dpt kepala kan'
alahai haziq..pahala la,bukan kepala.hahaha.lawak2



nota kaki:makin besar anak2 aku

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook