04 June 2012

Haziq tulis nama sendiri @ 3 yrs old

hello blog,
mari letak gambar lagi
gambar anak2 je dan aktiviti mereka
dan jugak makanan mereka

main2 tampal--->bahasa pasarnya
kolaj--->bahasa pendidikan seni

hazeera ajak main dam-ape-ntah-tak-tahu-nama,masa ni mama nak study la anak oi

muka hazeera kate sedap makan macaroni cheese

haziq pun suka macaroni cheese
*hooyeh aku ajar anak2 ikut tekak aku.lalala

ha ni la tajuk entry blog ni
tulisan haziq yang pertama,tulis nama sendiri @  Mac 2012 iaitu pada umur 3 tahun 8 bulan
congrate haziq!

ni plak makan nasi ayam versi aku

eh nasi ayam tuk anak2 tak payah wat sambal
patut la cepat je aku masak
owh anak2 ku tak suka nasi putih
nasi ayam,nasi lemak,nasi beriani,nasi goreng laju je
so mama kena selalu masak nasi goreng la jawabnya
pas tu kadang2 nasi ayam
nasi lemak beli RM1 je kan
nasi beriani tunggu papa belanja



nota kaki:macaroni cheese,spegetti ,pasta,semua dorang suka jugak.haha.menjadi plan aku.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook