09 October 2012

Ayam Penyet masakan Indonesia

hello blog,
eh betul kan ayam penyet ni masakan indon
kalau kedai ayam penyet tu mesti kedai indon kan
aku pon baru2 ni je makan ayam penyet
tahun 2010
ada cite kat entry ni
aku penah try ayam penyet AP je
tu pon kat bandar puteri n kat ioi je
dah la laki aku kutuk kate kedai pilihan aku tak de orang datang.haha
pedulik ape
asalkan sedap
emmm...sedap la jugak
so hari tu entry 2010 kan
so kita buat entry 2012 lak
kedai masih macam dulu
cuma signboard depan tu macam tukar skit

ada banner terima kasih ape ntah.*dah lupa.huhu
*terima kasih kepada pelanggan budiman atas sokongan ke atas ayam penyet AP

buku menu

kan betul.kedai ni tak ramai orang
*tapi aku rasa weekday ramai orang keje makan kat sini

milo ke mocha ke aku dah lupa,carrot susu dan air limau

aku ngan laki aku jenis setia.kalau dah biasa makan tu,order tu je la.tak try yang lain2
*ayam penyet 2 dan sayur masak lemak
*sayur tu sebab laki aku suka makan berkuah,sup dia dah penah try tak sedap ,
so try masak lemak,yang ni ok

saya suka ayam penyet.huhu

muka haziq tengok nasi tak selera
*maklumlah haziq suka nasi ayam,nasi beriani,nasi goreng dan roti,nasi putih dia kureng skit

jom makan

haziq n hazeera nasinya letak kicap.hihi
naseb baik diorang ada sediakan kicap
ater anak aku 2 orang tu tekak tak boleh makan pedas
apa daaa

 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

6 comments:

AnneRaini said...

sgt suka nasi ayam penyet...sambalnye maveles.

zailamohamad said...

saya pon suka ayam penyet..terbaik pernah makan adalah wong solo..cubalah..konpem meleleh hingus sebab kepedasan:P

nadieya aisya said...

Sodap nye

mrs adam said...

Anne,
ha'a kan.sambalnya maveles,pedas gile tu.huhu

mrs adam said...

zaila,
owh ye ke wong solo sedap,nak cuba la,tapi saya ni bukan tahan sgt pedas2,kalau pedas sgt mkn sambalnya sikit je.haha

mrs adam said...

nadieya,
mmg sedap.dah la ayam tu diperap lama.mmg bestla

Related Posts with Thumbnails

Photobook