09 October 2012

Goodie Bag Besday Haziq

hello blog,
bulan 7 adalah bulan besday haziq
sebelum bulan 7 dah tempah kek
haha.mama yang beria.ialah anak dua boleh la ingat lagi.hihi
awal2 dah beli barang2 nak buat goodie bag


taraa.ni la barang2nya.
-double decker
-coklat yoss
-eclair
-puzzle
*mula2 aku ingat nak letak byk2 jajan,tapi kalau anak aku dpt goodie bag byk jajan pon bukan dorang abis pon.so letak sikit sudah

taraa 2,untuk penjimatan aku guna bekas goodie bag masa kenduri kawen adik aku
*ada byk lebih,drpd membazir baik aku guna.tak kisahla orang nak kate ape,sebab nak letak jajan2 n puzzle je kan,lepas amik brg2 dalamnya,bekas tu akan dibuang jugak

tapi aku tampal 
"Haziq 4th Besday 17072012"


nmpk tak goodie bag di belakang tu
ada 3 plastik
*cite harijadi di entry lain ye,ni cite goodie bag


sekian,

 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

4 comments:

nadieya aisya said...

Hepy yea haziq

Rosidah Binti Muhamad said...

Erm..buat apa membazirkan..beg tu pun masih cantik lg..

mrs adam said...

nadieya,
tq.dah lama dah besdaynya.hihi

mrs adam said...

Rosidah,
betul tu,beg tu mmg cantik lagi,adik budget terlebih,tu la byk baki,saya guna.hee

Related Posts with Thumbnails

Photobook