XM

11 Oktober 2012

Simple Besday Celebration @ Smart Soleh Puchong

hello blog,
ok jom cite pasal harijadi haziq yang ke4 pada 17julai yang lalu
buat di smart soleh puchong je
owh ingat nak datang kul 10 masa dorang rehat
tapi daku terlambat
datang 10.30pg,budak2 dah siap rehat
tapi naseb baik cikgu smart soleh baik,panggil balik budak2
jom makan kek anak2

kawan2 sedang nyanyi lagu hepi besday
*video dari photog amatur-encik adam.haha

haziq dan hazeera muka serius.klaka la anak2 aku ni

muka control.dah macam muka nak nangis dah
besday haziq je,tapi hazeera temankan skali,dia pon pakai topi gak
*macam besday dua2 kan sebab ada dua kek

satu2nya gambar aku yg ok.ok ke.haha

nak potong kek

siap sedia
*gambar tak ikut turutan

ramai2 berkumpul

jap2 mama nak letak lilin

jap2 nak pasang api

kawan2 skola haziq dan hazeera

ni potong kek coklat

ni dari kamera encik adam

dah siap potong
*ramai nak patung angry bird tu.aku cepat2 selamatkan
**yela ada 3 je,tak boleh nak bagi semua.nt gaduh plak
**tak pe la ada puzzle angry bird dalam goodie bag kan

yang dah dapat kek duduk

haziq dan hazeera pon makan kek

sedap keknya


owh tak de gambar kek tutti frutti tu yang dah dipotong
jap aku google
ha dalam kek ni warna warni
ada gambar kat blog ni
tapi memang sedap!
dan menarik warna warni
ala2 rainbow kek la
tapi bukan rainbow kek pon.huhu
rainbow kek adalah salah atu wishlist aku,tahun depan kot,besday anak2
sekian cerita besday haziq
simple dan kecil2an je
tapi alhamdulillah haziq gembira


 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 ulasan:

Rosidah Binti Muhamad berkata...

wah..meriah sungguh..
nasib ada jugak kenangan utk haziq, saya dulu tak sempat ambil gambar bday anak2 time bday dorg kat kelas..

mrs adam berkata...

kecik2 je,tapi haziq suka la.asik je kan tengok video 24saat tu.saya mmg ingatkan siap2 kat ayah dia suruh rakam video.
tak pe Rosidah anak2 dah besar pon boleh rakam bday dorang.

Related Posts with Thumbnails

Photobook