13 October 2012

Harijadi Jiran Depan Rumah pulak

hello blog,
aku tak ingat besday anak orang depan ni berapa hb sebenarnya
sama ada 16julai atau 17julai gitu
sebab tahun lepas dorang wat 16hb malam
tahun ni dorang buat 17hb malam
tahun lepas tak wat entry
tahun ni up la satu entry tuk besday rina
pulak tu akhir tahun ni dorang dah nak pindah balik sarawak
anak2 orang depan ni comel2 ok!
muka mixed.mmg mixed pon
maknya sarawakian(muka chinese)
ayahnya muka macam india/mamak
tak tahu exactly bangsanya
tapi ramai orang ingat bangla.apa daa

rina the besday girl
rina 3 tahun,malu2.mamanya nama dayang

baju biru tu kakak rina,panggilnya kakak
kakak 4 tahun,lahir 1 jan
*so dua2 anak orang anak jiran depan umah aku ni sama umur ngan haziq n hazeera
tapi dorang tua bulan la.kakak bulan jan,haziq bulan julai
rina bilan julai,hazeera bulan nov

rina malu2 nak potong dan tiup kek
*alkisah hazeera dengan tak malunya meniup lilin!ayoyo.anakku!malu mama ok.huhu

ni plak anak jiran sebelah syamimi


sekian,


 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook