12 October 2012

Macam2 ada di Floria 2012

hello blog,
ok ni last entry gambar2 floria
harusla up entry walau dah lambat
sebab jakun kan first time pergi.haha


tempat main budak2

mak oi penuh dan sesak

tapi haziq main gak kejap
*hai haziq macam la tak biasa main2 ni.nama pon budak2 kan

percubaan nak masuk

amik gambar monumen alaf baru

sepanjang nak naik monumen tu ada dicatat tarikh2 bersejarah di malaysia

aku ngan encik adam dah naik dan baca tarikh2 tu masa tahun 2009,
masa tu haziq kat kampung,hazeera lum ada.nak dekat ada kot.haha

snap gambar masjid besi
*nak g solat kat situ lepas balik floria ni
**mak oi ramai orang,gambar kat masjid besi haruslah tak de,sebab tak bawa hp pon masuk masjid

bila ntah nak bawa anak2 naik ni
*aku dah penah naik yang beskal dlm air kat tmn tasik ttwangsa,anak2 yg belum

jumpa di floria 2013?tengokla.haha

hari hampir magrib,manusia masih ramai

singgah kedai anak patung jap
haziq nak beli bantal ulat,tapi tak de.sian dia

lepas solat,lalu tepi tasik nmpk kapal2 berhias kat tasik lak

encik adam berenti tepi jambatan tu,tengok2 je la.tak dapat nak snap gambar
sebab kamera hp je kan.bukan nmpk pon kalau amaik gambar kapal2 tu
tapi memang cantik!rugi tul tak de kamera.adoi
ramai orang berenti tepi jambatan tu hangkut dslr amik gambar kapal2 berhias tu
sekian,




 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook