11 October 2012

Sekitar Festival Bunga dan Taman Putrajaya 2012(Floria 2012)

hello blog,
entry letak gambar

tengok map dulu
*padahal tak paham ape2 pon.baru sampai ni.blur2.haha

macam penyapu

pokok2 bunga

haziq pegang tali

ni aku ingat,MPJB punye

aku cakap ngan laki aku,pada aku paling lawa MPJB,dia kate 'yela mestila sokong kampung halaman kan'
ntah ape2.huhu

boleh snap gambar kat sini

nmpk tak hazeera

tu tempat main kanak2 

pakai snap je

labuan punya pon lawa gak

tak masuk pon,dah ptg la

lambaung 1Malaysia mestila ada kan

babai nak balik


emm..aku g floria ni sebab utama ialah taman arnab
sebab ada taman arnab tu
ok la nak  bawa anak2
kalau tak de taman arnab tu maybe aku tak pergi
sebab tak de ape sangat yang menarik minat aku.haha


 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook